آخرین اخبار
کد مطلب: 124824
بيانيه رسمي آيت الله سيد ابراهيم رئيسي براي ورود به انتخابات رياست جمهوري؛
بايد قفل رکود،‌ بيکاري و انسداد در کسب و کار را باز کرد/ مسئوليت ديني، ملي و انقلابي خود را حضور در صحنه يافته‌ام
تاریخ انتشار : 1396/01/20 16:37:14
نمایش : 2706
بيانيه رسمي حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي براي ورود به انتخابات رياست جمهوري منتشر شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از راه دانا؛ بيانيه رسمي حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي براي ورود به انتخابات رياست جمهوري منتشر شد؛ متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

اَللّهُمَ صَلِّ عَلي علي بن مُوسَي الِّرِضا المَرُتَضي عَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ

ملت شريف و سر افراز ايران 

در حالي چهارمين دهه ي عمر نظام اسلاميان سپري مي شود که با وجود موفقيت ها و پيشرفت هاي اميدوار کننده، همچنان درد هاي مزمن ساختاري و سنت هاي نادرست مديريتي مردم را رنج مي دهد و دولت را از پاسخگويي به انتظارات مردم و تحقق اهداف قانون اساسي ناتوان ساخته است.

مردم مي پرسند با وجود اين همه منابع سرشار و سرزمين پر نعمت، استعداد هاي متراکم انساني و رهنمود هاي روشن رهبر عزيز انقلاب؛ چرا وضع کشور چنين است و چرا ظرفيت مجموعه هاي داخلي به جاي هم افزايي براي حل مسائل کشور، صرف خنثي سازي يکديگر و رقابت هاي تخريبي مي شود؟

آيا نمي توان قفل رکود و بيکاري و انسداد در کسب کار و آسيب هاي اجتماعي ناشي از آن را گشود؟!

اينجانب به پشتوانه ي بيش از دو دهه تجربه ي مديريتي در سطح کلان همچنين تعامل و نظارت بر ساختارهاي مختلف ملي و رويارويي مستقيم با مفاسد و نواقص موجود در سازمان ها و دستگاهاي مختلف اجرايي، نسبت به ريشه هاي مسائل کشور و گرفتاري هاي مردم آگاهي و اشراف يافته ام و عميقاً معتقدم اين وضعيت قابل تغيير است و به مدد الهي امکان بازگشت تحرک، نشاط و رونق به زندگي مردم وجود دارد .

ايران اسلامي بن بست ندارد و کليد واقعي حل مشکلات حضور و اراده ي همه ما مردم براي تحول جدي در مديريت اجرائي کشور است و گام اول در ايجاد اين تغيير، تشکيل  دولتي توانمند و آگاه است که براي خدمت به مردم و بازگرداندن کرامت به آنان و مبارزه با تبعيض فقر و فساد شب از روز نشناسد.

با آنکه اکنون بيش از يک سال است مأموريت خدمت به مستضعفان و محرومان ، زائران و مجاوران آستان قدس رضوي را وجهه ي همت خود قرار داده و اين توفيق عظيم را غير قابل قياس با هر مقام مادي و معنوي ديگر مي دانم ، اما ملاحظه ي رنج ها و گلايه مندي هاي  مردم و  دعوت وسيع اقشار مختلف و نخبگان از اين خادم خود براي حضور در عرصه ي انتخابات، راه هر گونه عافيت طلبي و ترجيح علايق شخصي را به روي اينجانب بسته است.

اکنون با شناخت دقيق از ظرفيت هاي عظيم انساني و مديريتي کشور و در پي دعوت هاي پر شمار و محبت آميز علماء گرانقدر ، اقشار مختلف مردم و نخبگان و جوانان دلسوز، مسئوليت ديني ملي و انقلابي خود را حضور در اين صحنه يافته ام.هر چند تا کنون و طي سه دهه ي گذشته هيچ عزمي براي دستيابي به قدرت نداشته ام.

اين حضور با توکل به خدا و توسل به حضرت بقيه الله الاعظم (روحي فداه) فارغ از گروه بندي هاي سياسي رايج و صرفاً با تاکيد بر رعايت قانون ، اخلاق، انصاف ، صداقت با مردم و پرهيز از جنجال و سوء استفاده از مقدسات و بيت المال در رقابت انتخاباتي خواهد بود و معتقدم مردم صاحبان حقيقي سرنوشت کشور و انقلابشان هستند و آنانند که به واسطه ي فرصت دادن براي خدمت، بر مسئولان منت دارند.

نجات کشور از بحران هاي پيش رو و بازگرداندن آسودگي خاطر به مردم، صرفاً با ايجاد تحول در مديريت اجرايي، بکارگيري مديران امين و قوي و حرکت آگاهانه بر اساس اهداف برنامه اي جامع و همه جانبه که انشاءالله آن را در فرصت گفتگوهاي پيش رو با شما ارائه خواهم داد، ممکن خواهد بود.

ابراز محبت اقشار مختلف مردم گروه هاي مختلف سياسي و جبهه انقلاب اسلامي به اين خادم امام هشتم عليه السلام نويد بخش امکان ايجاد انسجام و همدلي حداکثري ميان تمامي علاقمندان به سرافرازي ايران و دلدادگان به آرمان هاي انقلاب اسلامي امام و شهداء براي تشکيل دولت جديدي است که وضع کنوني را به نفع مردم و آينده ي درخشان ايران اسلامي تغيير دهد. ان شاالله

 

ولينصرن الله من ينصره

سيد ابراهيم رئيسي

۲۰ فروردين ۱۳۹۶


انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس